zondag 1 december 2013

De tijd vliegt

Alweer een week om, de tijd gaat nog steeds snel. Ik denk dat het komt doordat ik regelmatig bezoek krijg en nog allerlei dingen kan ondernemen.

Deze week heb ik een goed gesprek gehad met mijn huisarts, over allerlei manieren voor hulp als het straks slechter gaat. Waar ik wel even aan moet wennen is het advies om een rollator aan te schaffen. Dan kan ik naar buiten en af en toe even rusten.

Whow dat kwam wel aan hoor, een rollator? Ik? Ja. dat moet ik ook verwerken.

Ik voel mij nog steeds aardig goed, ben moe en kan niet lange stukken lopen, verder heb ik een erg droge mond en wat minder smaak en pijn onder in mijn rug, maar goed te doen.

Door de medicatie slaap ik erg goed.

Gelukkig kon ik mij weer nuttig maken voor het werk, allerlei dingen nakijken, dat geeft mij een heel goed gevoel, ik hoor er nog bij, ik ben nog nuttig, is dat vreemd?

Gisteravond waren mijn kinderen hier, hebben wij nog wat dingen doorgesproken, was heel fijn. Al ben ik pas heel in het begin, ik ga het redden met alle lieve steun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten