woensdag 25 december 2013

Goed

Kerst, gisteren weer thuis gekomen uit het ziekenhuis en een gezellige avond gehad.
De kerstdagen zijn rustig en gezellig ingedeeld door de kinderen.

De eerste keer dat ik met kerst moest werken was in 1964, ik was toen 15 en liep stage voor mijn VVB opleiding in Havelte.
Daarna heb ik bijna elk jaar wel met kerst of oud/ nieuw gewerkt, dat hoorde er gewoon bij.

GOED, ja dat zeg ik veel vaker als iemand mij vraagt hoe het gaat, ik denk dat ik mij zo langzamerhand heb aangepast aan de situatie zoals die nu is, en met alle bijwerkingen en beperkingen gaat het toch goed.
O ik heb ook moeilijke momenten, emotionele, maar die kan ik laten gaan en dan geniet ik weer van de vele kleine dingen van het leven.

Ik las op internet een hele mooie tekst die mij erg aansprak.

ACCEPTEER 
Zoals het is
LAAT LOS
Hoe het was
En blijf
GELOOF
Hebben in wat zal komen.

1 opmerking:

  1. Mooie bloemen! Ben aan het testen of de woordverificatie eruit is. Reageerders hoeven geen puzeltje meer te doen!

    BeantwoordenVerwijderen