dinsdag 17 december 2013

2e cyclus

Weer thuis na 2 dagen ziekenhuis, chemo.
En vanmorgen toen ze kwamen vragen wat ik wilde eten werd ik toch misselijk, daar heb ik metoclopram tabletten voor, die mag ik 1 tot 4x daags nemen voor het eten.
Tot nu toe helpen ze wel alhoewel mijn smaak wel minder is.

Gisteren bij een uitgebreid onderzoek hoorden ze wat ruis bij mijn longen er zit wat vocht achter.
Ik moet wat minder drinken, dronk tot nu toe ruim 2 1/2 liter per dag, maar mag maar 2 liter per dag.u
Mijn lichaam kan dat niet wegwerken.

Gelukkig was mijn HB gelijk gebleven.

Ik lag op een 1 persoon kamer, lekker rustig en als ik uit het raam keek zag ik de mooie grote kerstboom.

Gisteravond kwam een verpleegster een poosje bij mij zitten praten, langzamerhand leer je ze allemaal kennen en ik zal ze nog vaak zien, het geeft wel een veilig gevoel, warm, je bent geen vreemde.

Vanuit het ziekenhuis met Ankke een pruik wezen uitzoeken, ik moest wel dezelfde kleur nemen van mijn kleindochter want anders herkent  ze mij straks niet meer, dus dat hebben wij maar gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten