zaterdag 28 december 2013

Informatie over MM

Vandaag maar eens uitgebreid informatie gelezen over Multipel myeloom.
Verslagen van onderzoeken en ervaringen van mede patiƫnten.

Ik heb geluk dat ik nog onder de 65 ben want nu kan ik nog stamceltransplantatie ondergaan.
Wel wordt het een heel zwaar jaar met hele heftige kuren, en als alles is gelukt heeft mijn lichaam nog zeker een jaar nodig om weer tot rust te komen.
Dus 2014 wordt een zwaar jaar, niet alleen voor mij maar ook zeker voor mijn kinderen, familie en vrienden.
Inderdaad, kanker krijg je niet alleen, ook voor de mensen om je heen veranderd alles.

Helaas is het nog steeds niet te genezen, en komt zeker terug, wel ligt de periode van ziektevrij nu tussen de 7 a 10 jaar.

Hoe het komt is nog steeds niet duidelijk, dus laten wij zeggen "gewoon pech"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten