woensdag 26 maart 2014

Zo

Ik weet niet wat mij overkomt, 
Werd vanmorgen uitgerust wakker en voelde mij goed.
Misselijkheid was minder.
Had energie om van alles te doen, maar werd wel teruggefloten toen ik te veel wilde doen.

Gelukkig wen ik ook langzamerhand aan de pruik.
Zaterdag wilde ik hem wel in de hoek gooien, was boos, schrok elke keer als ik langs spiegels liep, had ze het liefst afgeplakt.

Ach, het is niet anders.

Het zou fijn dat ik mij de komende weken wat beter blijf voelen, dan kan ik mij ook beter voorbereiden voor de volgende opname.





5 opmerkingen:

  1. Wat fijn moet dat zijn Japke! Uitgerust wakker worden... heerlijk! Ik hoop dat het zo blijft! Ik zie je morgenochtend! Liefs, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk blijf jij je "goed" voelen en wordt het nog beter.

    Dat het schrikken was, als je langs een spiegel oid liep kunnen wij ons voorstellen.
    Hoewel dit erg naar, zo niet kloten is, zijn we er wel van overtuigd dat dit een kwestie van wennen is.
    Japke we vinden je heel erg dapper en leven echt met je mee.
    Zodra het kan van jouw kant, komen we graag weer eens op bezoek.

    heel veel liefs uit Leiden,

    Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Japke,
    Wat goed dat je een blog bijhoudt!
    Want wat is het een gevecht voor je. Emoties wisselen elkaar af en ook de fysieke klachten. Krachtig hoe je er mee om gaat!
    Ik hoop dat je inderdaad de komende weken wat energie kan op doen.
    Zet 'm op!
    Hartelijke groet,
    LĂșthien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Japke, nou zeg wat een bijzondere foto. Mooi. Fijn om weer eens uitgerust wakker te worden. Ja, zou mooi zijn als dat in opwaartse richting gaat, meer energie geeft meer kracht voor de volgende stappen. Je zit in de trein ...
    Zou de pruik wennen? Ik hoor vaak van wel.
    Zet 'm op, klinkt ineens als een heel rare zin. Nou ja, je snapt me wel, denk ik. Veel groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ik gebruikte voordat ik geholpen werd melatonine, scheelde een hoop voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen