vrijdag 21 maart 2014

En dan is het zover

Je weet dat het komt, en toch..

Ik zat achter de computer en kreeg jeuk op mijn hoofd en haalde mijn hand door mijn haar en had een hand vol haar.
Toch wel schrikken.
Gelijk mijn dochter Ankke gebeld en die kon weg van haar werk, en zijn wij naar de winkel gegaan.
Daar werd ik kaal geschoren en mijn pruik lag al klaar, dus bijknippen en oefenen enz.

Ook een mutsje voor de nacht, ( want zonder is wel koud hoor) en een mutsje voor de avond of gewoon voor thuis.

Over 2 weken gaan wij weer terug en dan wordt voorgedaan hoe ik hem moet wassen enz.
Een geweldige service bij HAAR op MAAT.

Wat kan er toch veel veranderen in een lichaam binnen een week.
Ik heb geen opgeblazen gezicht meer, mijn dikke buik is ineens weg, mijn smaak is weer voor een groot gedeelte terug.
Ik zal er maar een poosje van genieten.



1 opmerking:

  1. Ach Japke, wat moeilijk allemaal! En dat dat zo hard kan gaan zeg, ongelooflijk! Fijn dat je zo goed geholpen wordt bij de pruikenzaak en dat je dochter zo voor je klaarstaat. Veel liefs en tot vrijdag! Xxx Mariska

    BeantwoordenVerwijderen