zaterdag 8 maart 2014

Alweer geweest

De Cyclofosfamide kuur.

Ik had mij er eigenlijk geen voorstelling van gemaakt, maar het was heftig.
Eerst 8 uur voorspoelen en 15 min om de misselijkheid tegen te gaan en dan goed uitplassen en dan 15 min infuus om de blaas te beschermen en dan 3 uur de chemo.
Inmiddels was het al 22.30 uur en het moest de hele nacht door tot smiddags ongeveer 15 uur.
Steeds wisselend, totaal nog 3 x 4 uur de chemo en de rest tussendoor.
Weinig geslapen dus, smorgens nog wel ontbeten, maar het smaakte niet echt.
En ik had flink pijn in mijn schouders en hoofd, ook daar kreeg ik steeds medicijnen voor.
Verder op de dag probeerde ik nog wel te eten, maar het ging heel moeizaam.

Gelukkig ging het savonds thuis beter, maar vanmorgen werd ik misselijk wakker, maar met medicijnen en gewoon doorzetten krijg ik toch wel genoeg binnen hoop ik.

Raar eigenlijk dat in 2 dagen je smaak en reuk zo kan veranderen, het is er niet beter op geworden.


Wat een geweldige verzorgsters zijn er toch op de afdeling in het Anthonius ZH, zo lief en geduldig.


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten