zondag 16 maart 2014

Pijn

Gistermiddag begon langzamerhand de pijn in al mijn botten.

Dat komt door de injecties, die stimuleren het beenmerg om meer stamcellen te maken.
Het werd steeds heftiger en savonds kon ik niet meer zitten, steeds een andere stoel gebruiken of een extra kussen.
Ook staan en liggen ging niet.
Vannacht heb ik 1 uur geslapen en verder door mijn flat gelopen en PCM geslikt.

Vanmorgen heb ik na de injectie 1 1/2 uur geslapen en toen was de maat vol.

Het ZH gebeld en ik kreeg meteen morfine (oxymoron 5mg) voorgeschreven, mijn dochter en schoonzoon hebben het gehaald.
Ik mag om de 4 uur een capsule nemen, nou de pijn is nu nog niet weg maar ik heb wel 2 uur geslapen, ben een beetje uitgerust.

De volgende keer zal ik eerder bellen.


2 opmerkingen:

  1. Heftig Japke! Veel sterkte en ik hoop dat je de pijn onder controle kunt houden met de morfine! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Japke, nou, wat een rot verhaal. Pijn is zo akelig, haalt je energie en slaap weg en vraagt al je aandacht. Ja, zeker een goed plan van je om de volgende keer eerder te bellen. Pijn zou niet hoeven, denk ik. En zo hou je meer regie.
    Zet 'm op, ik (en velen met mij) denken aan je. Sterkte. Liefs, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen