woensdag 1 januari 2014

2014

Allereerst wens ik iedereen een gezond en goed 2014 en wees Lief voor  elkaar.

Dan nu mijn voorlopig programma voor het komende jaar: 

Eerst nog 2 x de cyclus van 28 dagen tot eind februari.
Dan heb ik 4 a 5 weken rust, wel allemaal onderzoeken tussendoor maar geen opnames.
Dan wordt ik 5 dagen opgenomen en krijg een kuur om mijn stamcellen op te wekken en mag dan naar huis en moet mij zelf 10 dagen injecteren om ook nog de stamcellen op te wekken.
Dan wordt gemeten of er genoeg gezonde cellen zijn en die worden uit mijn lichaam gehaald door een soort dialyse en ingevroren.
Intussen is het dan eind april.
Als dat alles is gelukt wordt ik 3 a 4 weken opgenomen en krijg een hele heftige chemo om zoveel mogelijk alle foute cellen te vernietigen en dan worden de gezonde teruggeplaatst.
En dan nog weer 4 x de cyclus van 28 dagen, en dan mag ik langzamerhand bijkomen, het is dan ongeveer oktober.

Heel heel soms droom ik even dat ik begin 2015 ergens lekker in een zonnig oord zit bij te komen van een zwaar jaar, wie weet.

4 opmerkingen:

  1. Dit wordt inderdaad een heel zwaar jaar voor jou,
    ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je soms droomt
    dat het alvast begin 2015 is en dat je dan kan genieten van
    een welverdiende vakantie.
    Ik wens je heel veel sterkte toe met alle behandelingen
    die je nog moet ondergaan.
    Ik ben blij dat je mij deze blog hebt door gemaild.
    Had niet gedacht dat je bij deze ziekte zoveel nare behandelingen
    moet hebben, ik heb het best wel met je te doen.
    Ik denk aan je !!!!
    Groeten uit het Hoge Noorden van Fokie Bouma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Japke!
    Ik wens jou ontzettend veel kracht toe dit jaar. Hopelijk wordt 2014 voor jou een jaar van (uiteindelijk) herstel. Hopelijk kunnen ze, met al die middelen die worden ingezet, deze vreselijke ziekte bedwingen.
    Je hebt natuurlijk weinig keus maar ik bewonder je moed waarmee je dit 'te lijf' gaat en erover schrijft. Frieze nuchterheid zeker? (haha)

    Nou...heel, heel, heel veel sterkte.

    Dag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Japke
    Wat een traject heb je nog te gaan ! Daar hoef je niet jaloers op te zijn .
    Ik wens je veel sterkte ! Groeten van Anjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Logisch, Japke, dat je ook af en toe opstandig bent. Je krijgt nog al niet wat voor je kiezen.
    Ook sterke mensen hebben hun zwakke momenten.
    We missen je bij de OR. Zeker nu er zoveel speelt in de organisatie.
    Groeten van Anjo

    BeantwoordenVerwijderen