dinsdag 28 januari 2014

Anders

Zo die 2 dagen zitten erop.

2 dagen zonder overnachting, wel rustig en snel nu ik die 2x1 1/2 spoeling niet meer hoef en ook nu ik die piklijn heb.

Vanmorgen heb ik wat werk kunnen doen, voor mijn werkgever, fijn om te doen op mijn tijd.
En vanmiddag zou ik naar de diplomering gaan van 2 collegae die ik een hele tijd heb mogen begeleiden, maar dat heb ik helaas toch maar afgebeld, dat kan ik toch niet aan, duurt te lang.

A.s maandag hebben wij een gesprek met de hematoloog over het vervolg en alle uitslagen, o.a van de beenmerg punctie. Ik ben allerlei vragen aan het opschrijven.

Wat mij verbaasde is dat ik maandag aan de zaalarts vroeg of er geen bloed geprikt moest worden omdat vorige week mijn HB 5.6 was en ik vertelde dat mij altijd gezegd was dat als het lager dan 6 was ik een bloedtransfusie moest hebben, zie ook eerder in mijn blog.
Toen zei zij, 'nee hoor dat is als je onder de 5 zit', maar toch maar even gecontroleerd en was het 5.5.
Vreemd, ook maandag maar vragen.
Maar dat geeft wel aan waarom ik zo intens moe ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten