maandag 14 april 2014

ZH

Ja daar lig ik dan.
Voel mij goed, maar lig toch in bed, wachten op wat komen zal.
Kreeg eerst een infuus tegen de misselijkheid, ik ben nog niet misselijk hoor, en een halve liter kalium.
 En toen de bewuste zware chemo, tijdens de chemo die er in 15 minuten in zat, kreeg ik een peren en een vanille ijsje, dat schijnt wondjes in de mond tegen te gaan.
Nu weer een halve liter kalium en dan weer een tegen de misselijkheid en dan is het voor vandaag klaar.
Ik heb net soep en brood gegeten en ga zo maar even slapen.


3 opmerkingen:

  1. ik denk aan je!
    Tot morgen! Dikke knuffel,
    Grada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte, je blijft in mijn gedachten, warme kuffel, xxx

    Liefs Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Japke, ik wou wel even om een hoekje kijken. Wat ben je toch een stevig mens. Ik hoop dat het weer gaat vandaag met jou en dat de bijwerkingen je deur voorbij lopen. In gedachten duim ik voor je, net als heel veel mensen, naar ik begrijp. Japke, veel kracht, energie en steun'.

    BeantwoordenVerwijderen