vrijdag 18 april 2014

Vijfde dag

Woensdag middag om 17.30 hebben ze de sonde ingebracht onder een klein roesje.
Wennen, vooral bij het slikken zit er iets in mijn keel.

Gisteren de stamcellen teruggeplaatst, ze kwamen in een koelbox van het UMC. En hier werd de 2 zakjes om de beurt ontdooid en vie het infuus ingebracht.
Dat is allemaal goed gegaan, nu kunnen ze hun werk doen, maar dat duurt nog wel anderhalf a 2 weken.

In tussen wordt ik steeds vatbaarder voor alles. Dus de deur van mijn kamer is ook dicht, en als er bezoek is melden ze zich eerst bij de verpleging en dan komen ze vragen of ik het aan kan.

Natuurlijk vind ik het heel fijn maar ben te moe moet praten vaak.

Ik slaap gelukkig veel en als ik misselijk ben krijg ik via het infuus daar medicijnen voor.
Ik zou zo graag een groot glas koud water willen drinken, maar als ik 1 slok neem komt het er alweer uit.
Dus nog maar even een paar dagen wacht.

Mijn conditie gaat de komende dagen nog achteruit en dan midden volgende week zal het beter moeten gaan.

Wat krijg ik toch steeds lieve berichten, telefoontjes, kaarten en bezoekjes.
En allemaal mensen die aan mij denken, voor mij bidden of een kaarsje aansteken.
Lieve mensen bedankt, dat geeft mij kracht om hier door te komen.







6 opmerkingen:

  1. Hoi Japke,

    Wat vervelend dat de misselijkheid blijft, kan me goed voorstellen dat je graag een glas water zou willen drinken. Ik hoop dat je midden volgende week weer wat beter bent, ik zoek even contact om te kijken of ik je op kan komen zoeken. Heel veel sterkte en een dikke "virtuele" knuffel van mij.
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Japke,

    Je krijgt wat je geeft. Kus Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Japke, wij willen vandaag even bij je langs komen maar vraag me af of je daar wel behoefte aan hebt / het aan kan. Kun je ons even laten weten of het mogelijk is. Groetjes Anita & Jan.
    P.s. Wat kunnen we eventueel voor je meenemen? Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O meid wat moet je tocht veel mee maken,
    ik heb het wel met je te doen.
    Ik wens je veel kracht en sterkte toe
    en hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.
    Ik denk aan je !
    Lieve groetjes van Fokie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen lieve schat,
    Gewoon even 'n knuffel voor een prachtig mens.
    Ik hoop je deze week te zien.
    Lieve groet,

    Tonny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo lieverd,

    van mij ook een stevige knuffel, kom vanavond even.

    liefs, Jenny xxx

    BeantwoordenVerwijderen