vrijdag 15 augustus 2014

Stop

Vanmorgen een gesprek gehad met de hematoloog.
Ze vermoeden toch dat de afbraak van mijn rode bloedlichaampjes door de chemo komt dus stoppen.
Mijn bloed is verder schoon, 1september een beenmerg punctie om te kijken of dat ook schoon is.

Hopen dat de chemo de oorzaak is, de tijd zal het leren.

Hoe nu verder.
Volgende week bespreken of de picklijn er uit gaat.
Anders moet ik elke week terug komen voor doorspoelen en verschonen.
Wel krijg ik voorlopig (nog 1 1/2 jaar) ieder maand een infuus (APD botversterker), maar misschien zijn mijn aders dan wel te vinden.

Nu eerst maar even alles tot mij door laten dringen en proberen wat meer energie te krijgen.



3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je bloed schoon is! Nu hopen dat je beenmerg dat ook is! Hopelijk kun je beginnen met kleine stapjes vooruit nu, dat wens ik je van harte toe! Lieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja.....het zit dus mee en tegen. Eigenlijk weten we niet exact wat beter zou zijn.
    In elk geval is het niet hopeloos en kun je toch vooruit blijven kijken naar een betere toekomst. Lieve Japke, heel veel beterschap en sterkte maar weer.
    Je bent een kanjer!

    liefs van Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie spreuk voor jou, die ik vandaag tegenkwam:
    Spreuk van de dag :

    Geloof in jezelf en alles wat je bent.
    Weet dat er diep van binnen iets zit dat krachtiger is dan ieder obstakel...
    Liefs, Suzan

    BeantwoordenVerwijderen