woensdag 27 augustus 2014

Goed nieuws

De uitslag van mijn bloed was alweer beter.
HB is nu 6.4
Trombocyten waren nu 229 , de vorige keer 90 .

Ik voel mij ook veel beter, kan weer behoorlijke stukken lopen.
Ook in mijn hoofd is het rustiger, dat komt doordat ik die zware medicijnen niet meer hoef te slikken
ik ben helemaal blij.
Nog even wachten op de totale uitslag op 11 september.
En dan hopen dat het een paar jaar weg blijft.

Ook het koken voor mijzelf gaat steeds beter, dat betekend dat ik straks voor alle mensen die voor mij gekookt hebben moet koken.
De uitnodiging komt als ik mijn smaak weer helemaal terug heb.

2 opmerkingen:

  1. Wat goed nieuws Japke ,
    Gelukkig hebben de behandelingen resultaat gehad.
    en inderdaad nu maar hopen dat het weg blijft.
    Nu maar genieten van alle mooie dingen van het leven !
    Omringd door lieve mensen ,
    Groetjes van Fokie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd alvast met dit goed nieuws Japke.
    Op naar de volgende stap, 11 september a.s..

    Sterkte met de laatste loodjes en dan opklimmen naar een fijne toekomst.
    We leven nog steeds met je mee en kijken nu al uit naar de, positieve, uitslag de 11e.
    Laat dit voor jou, ondanks de negatieve lading van deze datum, een feestdag worden.

    héél veel liefs
    Ineke en Michel

    BeantwoordenVerwijderen