vrijdag 4 juli 2014

Alweer juli

Juni was een maand met verdrietige gebeurtenissen, zware weken door dubbele medicatie enz.
Ik had ook af en toe wel een dip.

Maar de bloeduitslag was woensdag positief, de eiwitten zijn normaal, bloedwaarden goed alleen HB en leuko,s nog wat laag maar dat blijft nog wel even zo.

En ik geniet weer, voel mij wat beter, moet alleen leren mijn energie beter te verdelen over de dag.
Wil soms teveel.
Ik geniet nog van de prachtige bloemen die ik voor mijn verjaardag kreeg die ik in hele kleine kring heb gevierd.

Gisteren ben ik na ruim 7 maanden naar mijn werk geweest, een aantal leerlingen kregen hun diploma.
Het was een heel warm ontvangst ook wel emotioneel, maar heel fijn.
Wat heb ik daar toch een fijn tijd gehad, 1 juli was het 28 jaar.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Japke,

    Fijn dat er enige vooruitgang in zit. Zo lezen wij dat althans.
    Zeker fijn dat je ook weer op je werk bent geweest.
    Dat dit niet zonder emoties gaat begrijpen we zeker.
    Maar we zijn er van overtuigd dat jou doorgaans positieve instelling dit mogelijk maakt.
    Blijf proberen positief te denken en weet dat wij en vele vele anderen met je meeleven en je graag willen steunen.

    heel veel liefs

    Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat je vooruit gaat! Je bent een doorzetter Japke, respect daarvoor! Ik zie je woensdag! Lieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen