donderdag 10 juli 2014

Stapje terug

Sinds de chemo van gisteren ben ik meer kortademig.
Vandaag met de arts besproken, gelukkig geen vocht achter mijn longen, wel een versnelde hartslag.
De komende 2 dagen toch weer een plastablet nemen.

Het hoort erbij en zal na elke chemo zo blijven, dus rusig aan, na een paar dagen moet het minder worden.

Gelukkig heb ik volgende week een week rust en dan ben ik op de helft.

Misschien wil ik wat te snel, de arts vertelde ook nog een keer dat het wel een half tot een jaar duurt voordat ik mijn energie terug heb, dus ik heb de tijd

2 opmerkingen:

  1. Hallo Japke,

    Dat is vervelend, maar rustig aan dan komt het vast wel goed.
    Hou je goed, contacten volgende week??

    liefs, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Japke,

    Jammer joh van die kortademigheid.
    Gun jezelf de tijd, wellicht gaat het steeds ietsje beter.

    Sterkte en veel liefs,

    Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen