donderdag 19 juni 2014

ZH

Vandaag bloed geprikt, de bloedwaarden waren nog niet goed dus nog niet weer starten met de thalidomide.
Volgende week weer kijken.
Gelukkig waren de eiwitten wel goed.

Ik heb wel meer energie dan 2 weken geleden, dat geeft mij ook weer wat moed.
En zeker als ik al die berichten, kaarten, bezoeken en al die mensen die maar steeds weer komen eten of mee gaan naar het ZH dan mag ik toch niet de moed verliezen.

Ook heb ik een groot gedeelte van mijn smaak weer terug, gelukkig.

Nog 3 x 28 dagen, het eind is in zicht.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Japke,
    Als we dit zo lezen, zit er toch verbetering in. Eiwitten goed en wat smaak terug zijn toch weer pluspuntjes.
    Gelukkig blijf je er voor gaan en heb je steun, in welke vorm dan ook, van een hoop lieve mensen.
    Veel sterkte !!!

    héél véél liefs van Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het de goede kant op gaat. Je bent door het ergste heen. Wat fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt. Sterkte en liefs., John en Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is goed te horen dat het de juiste kant op gaat en vooral dat je je smaak weer terug krijgt.
    Ook goed te horen dat er mensen zijn die met je mee gaan naar het ziekenhuis.

    Liefs Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Japke, Fijn dat het beter met je gaat en dat je wat meer energie krijgt! Veel sterkte met het traject dat je nog te gaan hebt. Groeten van Anjo

    BeantwoordenVerwijderen