woensdag 11 juni 2014

Misverstand

Vandaag kwamen wij in het ZH erachter dat ik de afgelopen 14 dagen een dubbele dosis thalidomide
heb ingenomen.
Dat is ws. ook de oorzaak van mijn extreme vermoeidheid.

Hoe het kan, ja ik moest tijdens de vorige kuur ,savonds 2 tabletten innemen en ging er dus vanuit dat het nu weer moest en heb niet op de dosering gelet.
Op het etiket stond ook niet 1 dd 1 tablet, en het was mij ook niet verteld.

Wel was ik even bang of ik nu nog wel mee kon doen met het onderzoek met deze kuur en medicijnen, maar gelukkig kan dat.

Ik moet nu een week stoppen met de thalidomide en dan wordt er volgende week weer bloed geprikt en gekeken hoe de waarden zijn en hopelijk ben ik danook minder vermoeid.
Afwachten maar.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Japke,

    Jammer dat je nu dit overkomt. Helaas, maar daar kun je nu weinig meer mee.
    Hopelijk krijg je nu iets meer energie en ga jij je daardoor ook weer iets beter voelen.
    Sterkte verder! Je kan het hoor!

    liefs Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Japke,

    Gelukkig zijn ze er nu wel achter gekomen, dat geeft jouw een wat meer vertrouwd gevoel dat het niet aan jouw ligt, maar aan de medicatie waar iets mee gedaan kan worden.
    Hoop dat je snel meer energie krijgt.
    Hoe gaat het met eten????

    Liefs J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Japke,
    Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Begint het eten al ergens naar te smaken?
    Wij denken dagelijks aan je op ons vakantieadres in Belgie. Het komt goed.
    Japke, heel veel liefs van ons.
    Arda en Chiel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen