maandag 17 februari 2014

Nacht

 Klaarwakker.

Net als na de vorige chemo ben ik midden in de nacht klaarwakker.
Nou dan maar een kopje thee en wat spelletjes doen en een stukje schrijven.

Wat ik mij bedenk is dat ik de laatste week af en toe de telefoon niet opneem.
Dan ben ik zo moe en denk ik, ik bel straks wel terug, maar dat komt er ook niet van.

Lieve mensen, blijf gewoon bellen hoor, het is niet dat ik niet wil opnemen, maar dat ik even niet kan opnemen. Het klinkt misschien vreemd , maar soms ben ik te moe om te praten.

Verder probeer ik mijn conditie een beetje op peil te houden voor de zware tijd. Ik loop elke dag een stukje  en probeer 3 x per een stukje te fietsen op mijn mini bike en let er op dat ik 80 gram dierlijk eiwit binnen krijg per dag, om mijn botten sterk te houden.

Straks na de chemo heb ik een gesprek met de zaalarts over de heftiger pijn in mijn rechter bovenbeen en onderrug, tot nu helpt de PCM nog.

Vanmiddag zijn er foto,s gemaakt van mijn bovenbeen, heup en rug, morgen wordt ik gebeld voor de uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten