dinsdag 4 februari 2014

Februari

Gisteren een gesprek gehad met de hematoloog, over de uitslagen en hoe nu verder.

Mijn nieren werken nog heel goed.
Als mijn HB onder de 5 is gaan ze pas een bloedtransfusie geven.

Ook in mijn beenmerg zitten nog maar weinig foute cellen, dus de chemo heeft goed gewerkt.
Maandag start ik met de laatste cyclus van 28 dagen.

Voorlopig ziet het programma er als volgt uit:
6 en 7 maart ga ik 2 dagen in het ZH, voor behandeling voor de stamcellen op te wekken.
Daarna verder thuis 2 x daags zelf injecteren en regelmatig terug om mijn stamcellen te tellen
Als het genoeg zijn worden ze weggehaald, dan wordt ik weer opgenomen, 1of 2 dagen.

Zoals het er nu uit ziet wordt ik 14 april opgenomen voor de zware chemo, 3 a 4 weken.
Daar wil ik nog niet teveel aan denken, zal het wel ondergaan.



2 opmerkingen:

  1. Goed nieuws dat er nog maar weinig foute cellen in je beenmerg zitten! En je hebt gelijk dat je nog niet denkt aan de zware chemo die nog komt. Komt tijd, komt raad! Respect voor jou voor de manier waarop je met alles omgaat Japke! Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat in elk geval de goede kant op! We hebben respect voor de wijze waarop je met deze nare ziekte omgaat. We hebben zeer goede hoop dat je het gewoon gaat redden.
    Liefs en goeds uit Leiden, Ineke & Michel

    BeantwoordenVerwijderen