maandag 12 mei 2014

Opluchting

Vanmiddag bloed laten prikken en gesprekken gehad.

En wat een opluchting, ondanks dat ik nog steeds niet veel kan eten en mijn smaak nog wel een paar weken weg kan zijn, zijn mijn bloedwaarden gestegen.

De hematoloog is heel tevreden.
2-5.                                                   12-5
7.0.        Hemoglobine.                       7.2
3.4.        Leukocyten.                          5.1
72.         Trombocyten.                       136
40.         Keratine.                               57
3.7.        Kalium.                                 4.1

Elke dag gaat het iets beter met het eten, gewoon alles proberen wat er voor mij gekookt wordt.
Wat een geluk.

4 opmerkingen:

  1. Woehoew! Dat is goed nieuws! Fijn Japke! Ik kom binnenkort een keer voor je koken dan :-) Lieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een goed nieuws!!! volhouden hoor...
    tot ziens,
    Arda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws.
    Ik kan niet in de agenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Japke,
    hoe gaat het nu met je.
    Het is stil.

    Liefs Jenny

    BeantwoordenVerwijderen