vrijdag 9 mei 2014

Gelukkig

Gistermorgen belde de zaalarts dat ik toch vandaag weer even bloed moet laten prikken.
Het is allemaal aan de lage kant en omdat het eten nog steeds niet zo goed is het zorgelijk.

Maar elke dag eet ik wat meer en dat was te zien in de uitslag.
Nog wel laag, maar redelijk.

Maandag heb ik weer controle en een gesprek met de hematoloog.

Het moet wel beter zijn maandag anders zal ik toch weer aan de sonde voeding moeten.

En dat is zeker iets wat ik liever niet weer wil.

Hopen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga duimen dat het morgen beter is en dat je niet weer aan de sonde voeding hoeft! Sterkte.
    Lieve groet,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en probeer vol te houden, want dan alleen kun je winnen van die rot ziekte.

    Liefs Ineke en Michel

    BeantwoordenVerwijderen