donderdag 10 december 2015

Nieuws

Dit is het bericht van 8 December.

Maandag middag kreeg ik een telefoontje van mijn huisarts dat ze de uitslag had van het bevolkingsonderzoek voor darm kanker en dat het niet goed was.
Schrik, ja ik weet dat het bij velen na een vervolgonderzoek goed is, maar ik weet ook van 2 mensen in mijn directe omgeving waar het niet goed bleek te zijn.
Ik wach nu op een oproep voor vervolgonderzoek.

Dinsdag bij de hematoloog geweest, gelukkig was er geen spoor in mijn bloed van M-proteine , dat betekend dus geen terugkeer van de ziekte.
Over 6 weken weer bloedcontrole omdat ik verschillende lichamelijke klachten heb.

Ik ben in tussen gestopt met de Cesar therapie, ik kreeg meer last van mijn rug en been.
Nu loop ik bij de fysio en moet volgende week een foto laten maken van mijn onderrug.
Maandag naar de huisarts om te kijken hoe het komt dat ik weer sneller kortademig ben.

Af en toe ben ik het zat, wil ik gewoon rust.
Maar ja ik heb niks te willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten