maandag 4 mei 2015

Huisarts

Toch maar even naar de huisarts geweest.
Gisteravond had ik weer 90 graden koorts, en flink oorpijn, wat ik nog gehad heb.
Ach ja, weet ik ook hoe dat voelt.
Wat raar, zo loop je zomaar een halfuur of en dan ineens is 10  min. zat teveel.
Ja toch griep, vocht achter de trommelvliezen.
Een penicilline kuur gekregen.

En dan ga je het halen bij de apotheek, mevr: uw ziekenfonds vergoed alleen dit middel, maar daar heb ik nog maar 3 van, dus u kan woensdag beginnen, of een ander merk nemen want morgen zijn wij gesloten.
Nu heb ik niet erg veel medicijnen, maar heb het idee dat alles wat ik gebruik apart besteld moet worden, terwijl ik volledig verzekerd ben.
Nu kan ik het gelukkig wel betalen, maar ik zie ook wel eens mensen weglopen en medicijnen niet meenemen omdat ze het niet kunnen betalen.
Moet het zo in ons land?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten