zondag 9 november 2014

Wat een week

Maandag kreeg ik pijn in mijn linker buik, ik dacht spierpijn.
Maar het werd erger, net of ze met een mes in mijn buik staken.
Woensdag na een slechte nacht de huisarts gebeld, donderdag kon ik terecht, maar niks kunnen vinden.
Vrijdag naar het ZH voor een echo en bloedonderzoek.
Uitslag, alles was goed.
PCM slikken en maandag verder onderzoek.
Gisteren wilde ik gaan douchen en toen zag ik het, GORDELROOS.
Met mijn dochter naar huisartsenpost geweest, overleg met de hematoloog en nu heb ik medicijnen en hopelijk gaat de pijn na een dag of 3 over.
Voorlopig niks doen, alleen maar rust.

Ben weer afhankelijk van de lieve mensen om mij heen om te koken.
Door de heftige pijn ben ik vaak misselijk en moet overgeven dus zelf koken zit er even niet in.

Ook de thuiszorg weer ingeschakeld om te douchen.

Helaas weer een stapje terug.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Japke
    Het zit jou de laatste tijd ook niet mee .
    Nu ook nog Gordelroos, wat inderdaad erg pijnlijk kan zijn.
    Ik hoop dat de medicijnen aanslaan zodat het weer te dragen is,'
    Er komen vast weer betere tijden meid !
    Blijf knokken, blijf hopen,
    Het komt goed !
    Je zult het zien........ achter de wolken schijnt de zon.
    Ik denk aan je !
    Vele lieve groetjes van Fokie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He getsie Japke! Ik hoop dat de pijn inmiddels minder is en je je weer iets beter voelt! Groet Mariska xxx

    BeantwoordenVerwijderen